Subject: Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks
From: "Tiina Tamberg | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 13:01:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
korraldamise ja pidamise loa:

Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581) ürituse
„Suveõhtu terrassikontsert Kunda rannas“ (esineb Getter Jaani duo)
korraldamiseks 30.08.2025 kell 19.00 kuni 21.30 aadressil Lääne-Virumaa,
Viru-Nigula vald, Kunda linn, Looduse (Kunda rand). Kontserdi lõppedes
süüdatakse väike lõke, et tähistada Muinastulede ööd. Parkimiskorraldust
ei muudeta, toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu. Eeldatavalt
osaleb üritusel kuni 100 inimest. Vastutav isik on Viru-Nigula valla
kultuurikeskuse kultuurikorraldaja Helen Jagant (tel. +372 3221556).

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Tiina Tamberg | kantselei- ja teabehaldusspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5308 3820

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.